Expo!

2011-09-01 @ 09:28:08

Sitter och jobbar med anonser och reklam och grejer.

Här har jag tagit en bild ställt upp ett trasigt vinglas på ett ljusbord men pärlor och ett paket och sedan jobbat med den bilden som en slags kampanj grej åt guldfynd. Detta är en grej som jag själv aldrig skulle välja att göra men min lärare i stort sett tvingade mig. Så ja, vi kallar detta för ett test nurå.

 Men nu ser ni ungefär vad jag grejar med på dagarna. Gör ju självklart andra grejer också, som pratar i radio, fixar musik, ljussättning, klipper ihop ljudfiler, fotar för reklam grejer, inreder rum eller skyltfönster, syr, pysslar, fixar och donar. Det är det som är media och de två inriktningarna jag valt: Expo och Ljud/Radio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback