Onsdag 31/8-11

2011-08-31 @ 08:31:41
Heej hej :) Eller godmorgon kanske jag ska skriva.

Igår så var jag inte på datan någonting, jag kom till skolan vid tio, hade en kort lektion, sedan gick jag, Ida och Amanda till en thairestaurang och käkade och snackade och sedan gick vi till idrotten och var där en halvtimme sedan fick vi gå, då träffa jag Lina, följde med henne för hon skulle klippa sig, så kolla vi i affärer och sedan gick vi till gymmet och tränade i en timme och 15min ungefär, riktigt skönt :)

Idag börjar jag också tio, men måste vara i skolan vid den här tiden eftersom bussarna går så jävla dåligt. Men aa, efter skolan ska jag väl kanske gå och sola och klockan 16.50 ska jag på min första körlektion!!!! Nervöst... Fast ne, hahah men fan va kul, hoppas jag kan direkt annars blir jag sur.... Jag berättar hur det går ;)

Här kommer lite bilder från gårdagen och idag:









Världens kap på Vero Moda, 79,95:-









Jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga, tycker ju fortfarande om det, men hinner inte alltid, men ska försöka :)

Ha en bra dag i alla fall, puuussssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback