Svensk sommar o allt som hör till.

2011-07-17 @ 16:52:02
Hej min kära läsare!
Det var ett braaa tag sedan! Har jobbat fyra veckor av den här sommaren, har haft en veckas semester so far, igår hoppa jag in i växthuset och fick in ett trasigt glasfönster i benet, fick åka in på akuten och limma ihop hålet så kan inte gå just nu ;) i fredags så festade jag med mina tjejer, vi var hos Maria först o gjorde iordning oss sedan drog vi till Trollhättan på fallens dagar och festade inne i stan, var fan folk överallt. Tjejerna skulle gå till bilen o lämna nått o jag orkade inte hänga med så jag väntade själv i stan, då kommer Eric Amarillo och Christian Walz fram till mig och frågar vart Buttlers ligger och sånt, jag fattade inte att det var dom först, stod o snacka lite med dom om att jag inte var härifrån osv, sen tänkte jag efter o förstod att det var dom, då sprang det fram massa annat folk till dom o ville ta kort så jag tog också kort med dom. sedan gick allt folk o vi stod kvar o prata om vart vi bodde och att mina vänner hade gått  till bilen osv. hahah rätt kul att jag inte såg att det var dom först :)

Har även varit i Göteborg med tjejerna o shoppat, shoppat i Kungsbacka med Camilla och varit på Ullared och shoppat lite till. 

På tisdag åker jag till Danmark o bor på flått hotell o shoppar.

På torsdag stannar vi hos Jonas och hämtar upp honom :)

Här kommer lite bilder från tiden som gått:

























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback