Sommarpausen är över!

2011-08-29 @ 11:57:56
Hej på er! :) Det var ett tag sedan! Jag har haft ett otroligt skönt sommarlov även om vädret varit si sådär då och då, tänker inte sitta här och skriva om alla dagar då jag inte bloggat, nu kör vi på som vanlig och ser framåt :)

Började skolan här nu för en vecka sedan, har precis fått tillbaka min dator med windows 7 på nurå som jag tycker är sååå mycket bättre än vare va innan :)

Nu tänker jag försöka blogga varje dag som vanligt igen, när jag har tid och lust och någonting att skriva om.

Har tränat väldigt mycket den här sommaren, min kusin/bästa vän Lina har skaffat gymkort på mitt gym så det känns lite roligare att träna nu också, vi har gjort upp ett 4 dagars tränings schema som vi följer, innehåller lite roliga pass, mycket styrketräning och kondition. Tycker det är riktigt kul, ska träna nu efter skolan med Lina, sedan ska jag sola och sådär :)

Måste dra mig nu, har ljud/radio nu så måste kiiiiilaaaa! Ha det gött, så kanske jag skriver ikväll :) Pussss 'n' looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback