Rubriken suger, ha?

2011-06-14 @ 17:20:42
Hej på er! :)

Nu vart det ett tag sedan jag skrev här ;) I fredags, då bjöd jag över mina tjejkompisar på grillning o go mat och efterrätt och massa snack och bus :) Jättemysig kväll hade vi, tyvärr valde vi att hoppa studsmatta på kvällen och blev ihjälbitna av knott :( haha

I lördags då åkte jag in till stan klockan sex, sedan upp till Daniels mamma och där höll Lina och Daniel på att duka och fixa inför kvällen, det skulle bli grillat kött och fest! Allt eftersom så kom det folk, vi blev nog totalt 15 pers trorja. Kvällen var rolig, men det blev la lite tråkigt för vissa där inpå morgonen.... Talar inte mer om det.
Sov iaf i Daniels lägenhet i drygt 6 timmar sedan gick jag till bussen och mådde ganska bra för att vara bakis :) Var dock hur jäkla trött som helst, somnade ju inte förrän efter sex på morgonen och igår skulle jag börja jobba.

Så igår gick jag upp kvart i sex?! Mm, skitjobbigt. Gick till jobbet, jobba hårt som fan, fick ont i ryggen och knäna och gick dit idag igen har ännu mer ont i ryggen och träningsvärk i baksidalår och vader eftersom jag sitter på huk hela dagarna och påtar i de där förbasskade rabatterna, dessutom så regnade det imorse..

Är inte lika trött idag som igår iaf, fast även om jag var hur trött som helst igår så lyckades jag springa 4km på 20min, jag känner mig ganska stolt, eftersom jag sprang en halv mil på 38min, börjar gå bra nu ;)

Aja, idag fick jag reda på att nästa fredag är det midsommar och då är jag tydligen ledig från jobbet?!!! Förlorar typ 800spänn på att vara ledig den dagen? Och varför kan vi inte jobba och tjäna mer? Igår kom iaf Amanda och Ida och hälsade på mig på jobbet, och idag kom Moa och mamma o hälsade på lite snabbt ;)

Denna helgen kommer iaf min fina pojkvän hit! :) Saknar honom sjukt mycket nu, har inte träffats på fan en vecka och 2 dagar nu, ska bli helt underbart när jag får se honom igen :)

Här har ni lite bilder från tjejkvällen hos mig i fredags:



Alex och Maria

Haha alex

Jag och Nathalie

Malin ligger o smsar med nån snubbe bland knotten?

Alexandra

Alex och Maria

Alexandra, Maria och Malin

Haha tuttarna föll ur....

Nathalie, Maria och Alex

Jag

Alex, Maria och Nathalie

Maria ;)

Jeg

Jag och Nathalie

Alex :)

Alex och Maria

Alex, Maria, Sune och jag

Jag fick en tårta av Maria o Alex ;)

Jag o Nathalie, mitt upp i det smarriga

Maria och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback