tja tja bloggäänn

2011-08-31 @ 13:51:57

Hej igen :)

Nu har jag precis haft världens tråkigaste o längsta lektion, ska snart ha Svenska B...... Bläää men efter skolan är det två timmar kvar tills jag ska övningsköra, är inte nervös ännu men blir nog det när jag väl ska göra det kanske eller kanske inte, jag är ingen nervös person, mer hysterisk, eller nått.. Eller jag vet inte.

Men medans jag väntar dom två timmarna ska jag inte träna faktiskt, skulle ha tränat endast kondition idag men jag orkar faktiskt inte, ska gå till motionshuset och sola, hur billigt som helst 10kr 20min! :)

Sen får jag la käka nått gott, kanske sushi? ;) Hade varit gött, men har käkat det typ 15 gånger denna sommaren, tröttnar aldrig. Det är såå gott :)
 Men hallå tänk om jag inte tycker det är kul att köra bara för att jag kommer faila en del i början oså... Fast ne, gud vad oseriös jag känner mig just nu, sitter och flummar med dom i klassen och efter en sån dag blir man lite lätt cp skadad på riktigt.


Aja, jag ger upp, nu har jag ont i rumpan, hatar denna "praktiska skolan" -.- Alla säger att man gör så himla mycket på denna skolan men vad har vi gjort i ett år då? Suttit vid datan hela dagarna o pratat kommunikation och reklam och kina o jag vette fan asså, är trött på detta asså....

Aaa. Hare bra :) Pusssshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback