Kvällen med tjejerna

2011-06-20 @ 18:58:19
Hej :)

Igår klockan sex åkte jag in till stan, mötte Maria, Malin o Alex, vi gick upp till en ny Thai restaurang i stan o käkade där i några timmar, vid åttatiden var vi klara, och min buss till farmor skulle inte gå förrän 21.30 och deras skulle gå 22.20 och eftersom det var söndag så var allt i hela stan stängt och det var helt dött på folk. Vi beslöt oss för att gå en sväng o gick till bashusparken där det fanns en ny lekplats, vi lekte som dom barn vi är och det var faktiskt kul hahaha men sakerna var lite för små för oss... Sedan gick vi till donken eftersom Malin skulle ha glass och där roade vi oss med en ballong. Haha ja, vi roade till det rejält sådär inpå söndags kvällen!

Väl hemma hos farmor och farfar vid kvart i tio så prata jag med Jonas o kolla på film, sen kom jag på att jag skulle upp till jobbet kl 6 idag... Så då vare bara att sova, somnade inte förrän tolv för att Jonas inte var där o för att sängen var för hård. Vaknade av ingenting klockan tio i fem och insåg att jag kunde sova en timme till... Och jävlar vad trött jag varit idag, men dagen har gått jäkligt fort :) har precis käkat tacos o kollat jersey  shore ska nog gå in till min lya, sitter inne i mor o fars hur eftersom jag inte har internet i mitt rum, eller det "når" inte in till mitt rum......... Fail...

Här kommer några bilder från igår, tagna från Marias FB:

Malin och Maria

Jag

Den där stolen var läskig... Den snurrade och jag höll på att spy....

Kompisgunga ♥

jag, Maria och Alex

Alex hade jättekul med sin ballong och Maria var uttråkad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback