Will you do everything for your love?

2011-06-15 @ 17:04:28
"2011 American Idol castoff Chris Medina - the guy who touched everyone's hearts and possibly made us shed a little tear with his heartbreaking love story about his girlfriend who currently suffers from brain injury due to a car accident."

För ett tag sedan så blev jag så ledsen när jag såg på youtube och American Idol 2011, då fick jag se där HÄR, det är så sorgligt, men så fint! Fan vad tragiskt att behöva se sin kärlek vara en helt vanlig tjej och sedan bli helt hjärndöd, på riktigt. Jag blir så rörd av hans historia.

Han har även gjort en sång om henne som är hur underbar som helst och som handlar om hans flickvän och hans känslor för henne. Jag börjar gråta när jag hör sången och ser den HÄR musikvideon. Den är så känslosam, så fin. Och om detta skulle hända mig, att den jag älskar skulle råka ut för en olycka och inte kunna leva ett normalt liv skulle jag bli så jävla ledsen, men precis som han säger "vad för slags tjej skulle jag vara om jag lämnade honom då han behöver mig som mest?" om man älskar någon på riktigt, då stannar man, no matter what. Och om man lovat, vad är då ett löfte om man inte håller det?

"What are words if you really don't mean them when you say them?"

Ne, låten berör verkligen. Kan inte sluta tänka på det, tänk om jag skulle råka ut för en sådan olycka? Då hoppas jag verkligen inte att min kärlek skulle lämna mig, för "vad för slags kille skulle han vara om han lämnade mig när jag behöver han som mest?"

Tänk på det här gott folk. Livet kanske inte blir som man tänker, olyckor sker dagligen i hela världen. Och hur skulle livet se ut för en om ingen ställde upp och verkligen älskade dig, för den du är?

"Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight

And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

I'm forever keeping my angel close"


Kommentarer

Postat av: Jossan

Näe...fy bubblan..nu gråter jag banne mig!! Buhu!!

2011-06-17 @ 00:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback